LiveAgent

LiveAgent

Webová live chat a helpdesk aplikácia.

Popis riešenia

Kľúčové vlastnosti
  • Multichannel support (Email, Voice, LiveChat, FB and Twitter)
  • Intelligent Spam Filter
  • Live Chat
  • Gamification
  • Knowledge Base
  • Analytics
  • Ticketing system
  • Help Center
  • Mobile ready
  • Suggestions
  • Easy-to-use Interface
  • Multilingual
  • Hybrid tickets
  • Automatic Ticket Distribution
  • Departments, Tags and Filters
  • Service-level Agreement (SLA)
  • Twillio Voice Integration
  • Automation (Time and Event based Rules)
  • Asterisk Callcenter Integration
  • Extendable with Plugins or API
Základné info

LiveAgent je multikanálová helpdesk a live chat aplikácia pomocou ktorej budete môcť jednoducho a rýchlo obslúžiť zákazníkov. Podporované kanály: Email, Chat, Telefón, Fórum, Facebook, Twitter.

Komu je určené

Nezadané

Náhľady

Aplikácia nemá nahrané žiadne obrazovky.

Špecifikácia

Jazyk Slovenský, Český, Nemecký, Anglický, Maďarský
Legislatíva Slovensko, Česko, Maďarsko
Zariadenia Web, Android, Blackberry/RIM, Windows phone, Linux, iOS
Technická podpora Nezadané
Popis technickej podpory

Diskusné forum, Online návody, FAQ, Video tutoriály, Hotline 8/5, Online podpora 24/7

Kategórie Rôzne, Zákaznícka podpora

Cena

Jednorázová licencia
Predplatné/Subscription

Subscription plans:\n\nTicket - $19/Agent/Month \nTicket + Chat - $29/Agent/Month \nAll-inclusive - $39/Agent/Month\nDownloadable licencie (jednorázový poplatok 30-dňová záruka vrátenia peňazí)\nStartup - $450 (3 Agents included)\nBusiness - $1199 (10 Agents included)\nCompany - $2000 (20 Agents included)