ProfitUp Profil

Vo svete biznisu sa informácie stávajú čoraz silnejším a potrebnejším nástrojom. ProfitUp vám poslúži práve na tento účel. Pomôže vám zhromažďovať, spracúvať a analyzovať veľké množstvo maloobchodných údajov. Tento manažérsky nástroj je riešenie primárne pre väčšie spoločnosti, ktoré disponujú množstvom pobočiek a z nich pochádzajúcich obchodných informácií. Na svoje si však prídu aj menšie firmy, ktorých potreba analýzy dát je vysoká.

 

 

AKO TO FUNGUJE

Základom celého systému je úvodná obrazovka, na ktorej po každom prihlásení nájdete prehľadne graficky spracované informácie o vašom biznise za ostatný týždeň. Privítajú vás obchodné ukazovatele (aj s presným vysvetlením, čo ktorý ukazovateľ znamená), ako napríklad stav vašej marže či dokonca percentuálny podiel obslúžených návštevníkov vašich predajní. V úvode dostanete tieto informácie aj v podobe grafu za obdobie ostatných desať dní, a to s farebným rozlíšením na lepšiu prehľadnosť.

Úvodný dashboard

 

Otázka bezpečnosti pripojenia je vyriešená bezpečnostným certifikátom SSL, keďže zber dát z pokladničných a účtovných systémov, skladových databáz, vernostných a zákazníckych kariet je bezpečnostne citlivá záležitosť.

 

 

MOŽNOSTI

Po otvorení bočného výsuvného menu sa vám otvoria všetky možnosti, ktoré program poskytuje. Každá položka menu je spracovaná individuálne tak, aby čo najprehľadnejšie poskytla svoj typ informácií. Nájdete tu napríklad analýzu jednotlivých predajní, kde si môžete skontrolovať vývoj a výkonnosť predaja aj s grafickým znázornením alebo typy zliav, ktoré sú vo vašich prevádzkach poskytované. Analýza skladov vám umožní sledovať zásoby tovaru a z dát o jeho pohybe a predajnosti robiť závery, napr. odhaliť tzv. ležiaky.

Za zmienku stojí aj analýza produktov, kde možno skontrolovať presné ukazovatele jednotlivých tovarov a následne výsledky premietnuť do ďalšieho postupu v predaji. Produktová analýza sa dá vykonať podľa množstva parametrov, ako napríklad podľa značky, dodávateľa a dokonca aj podľa pohlavia kupujúcich.

Analýza zákazníkov

 

S tým súvisí ďalšia položka v menu – analýza zákazníkov. Tu sa dá napríklad skontrolovať vývoj vernosti a lojality vašich klientov. Pri tých, o ktorých evidujete osobné údaje, tu máte možnosť cielenia reklamy podľa ich konkrétnych záujmov, ktoré vyvodíte z ich nákupov.

Za zmienku stojí aj položka ziskov a strát, ktorá obsahuje zoznamové i grafické súhrny zamerané na porovnanie nákladov a zisku. Zohľadňuje jednotlivé prevádzky a pomocou grafického znázornenia poskytuje okamžitý prehľad o ich efektivite.

 

 

MOBILNÉ ZARIADENIA

ProfitUp je webová aplikácia. Jej vzhľad a ovládanie sú preto zhodné na všetkých zariadeniach s internetovým prehliadačom. Nemusíte sa teda prispôsobovať dvojakému spôsobu ovládania na stolovom PC a prenosnom zariadení, ale sa môžete plne sústrediť na to, čo je pre vás podstatné – na informácie o vašom obchode.

 

 

PREČO PROFITUP?

Systém ponúka používateľovi obrovské množstvo nástrojov na správu, analýzu a spracovanie dát. Náhodne spomeňme ešte analýzu zamestnancov, analýzu reklamácií (ktorá dosť napovie o úspešnosti jednotlivých prevádzok a ich prístupe k zákazníkovi) a výstupné reporty. Nechýbajú ani detaily, ako je plánovanie pracovných zmien, kde možno u každého zamestnanca analyzovať a upravovať jeho pracovný čas s presnosťou na jednu hodinu.

Vďaka takýmto presným informáciám a ich okamžitému spracovaniu možno zvýšiť efektivitu jednotlivých prevádzok a pridržaním sa aktuálnych firemných ekonomických ukazovateľov si v konečnom dôsledku zvýšiť výsledný profit. A presne o to v ProfitUp ide.

Medzi používateľmi ProfitUp sú zvučné mená ako Adidas, Tchibo či Martinus. Pridáte sa k nim aj vy?

Cenník služieb

 

 

pre beapp.sk pripravil Ľuboslav Lacko - ITnews.sk

 

Zobraziť všetky recenzie