FLOWii Profil
Podnikateľské nástroje sa unifikujú. Oddelené programy so samostatnými účelmi už nejdú s dobou. Prišiel čas na univerzálne on-line nástroje, ktoré poskytnú úplné riešenie čo najväčšiemu množstvu podnikateľov bez nutnosti dokupovania ďalších modulov či programového vybavenia.
>> Vyskúšaj teraz a získaj online konzultáciu v hodnote 43,20EUR zadarmo <<
UNIVERZÁLNY NÁSTROJ
FLOWii je presne takýto systém. Ocení ho začínajúci podnikateľ, ale aj zabehnutá firma, ktorá po prejdení na tento spôsob elektronickej komunikácie a evidencie už návrat istotne zvažovať nebude. Čo sa týka veľkosti spoločnosti, ktorá si tu príde na svoje, FLOWii bude vyhovovať najviac malým a stredným firmám bez ohľadu na odvetvie, v ktorom pôsobia. Cieľovým používateľom môže byť tak väčšia stavebná firma, ako aj drobný živnostník-remeselník. Pretože nástroje FLOWii si vie každý vyskladať podľa svojich potrieb.
Hneď na začiatok treba poznamenať, že po krátkej registrácii dostanete bezplatne k dispozícii 60-dňovú skúšobnú dobu, počas ktorej si môžete vyskúšať kompletne všetky funkcie a odbornú online konzultáciu, vďaka ktorej sa s FLOWii zoznámite rýchlejšie a navyše ho s konzultantom nastavíte na špecifiká svojej firmy. Dva mesiace a konzultácia vám dávajú dostatočný priestor na zistenie či je FLOWii pre vás správnym riešením.
AKO TO FUNGUJE
Systém ponúka jednoduché, no graficky príjemné rozhranie s používateľsky upravovateľným farebným ladením. Základom je vlastná pracovná plocha, na ktorej sa nachádzajú prehľady jednotlivých modulov systému. Znamená to, že každé ráno po zapnutí počítača dostanete stručný prehľad o vašich aktuálnych úlohách, dochádzke či fakturácii. V hornej časti plochy sa nachádza hlavné menu, z ktorého úplne jednoduchým a intuitívnym spôsobom volíte požadovanú funkciu. Jenoduchšie a rýchlejšie to ani nejde.
Pracovná plocha Flowii
ZAUJÍMAVÉ FUNKCIE
Výborné možnosti nielen väčším firmám dáva systém nastavenia funkcií v spoločnosti. Môžete teda nastavovať práva a prideľovať pracovné úlohy zamestnancom podľa ich zaradenia – od upratovačky po riaditeľa. Okrem toho môžete definovať i viaceré pobočky a pracovné tímy v rámci firmy. Je to proces, ktorý je dobré vykonať na začiatku pri prvotnom nastavení systému, no je pochopiteľné, že všetky údaje a funkcie sa dajú upravovať kedykoľvek.
Pri prvom spustení treba FLOWii oznámiť základné identifikačné, fakturačné a daňové údaje o vašej spoločnosti, ktoré sa budú neskôr používať v moduloch, ako je napr. fakturácia. Tieto údaje môžu zahŕňať i grafické logo a pečiatku, ktoré budú automaticky umiestňované do dokumentov.
Za zmienku určite stojí jednoduchý modul dochádzky, vďaka ktorému si dochádzku evidujete pomocou tabletu alebo počítača. Kliknutím si evidujete, či ste práve v práci, ako aj odchody, príchody, návštevy lekára, dovolenky atď.
Dochádzkový terminál vo vašom PC
Dochádzkový terminál na tablete
Čo na FLOWii ocení každý, je spôsob, ako vám systém umožňuje komunikovať a evidovať vašich klientov. Funkcionalita CRM je vo FLOWii poňatá komplexne. Základom je evidencia všetkých obchodných partnerov (s podporou importu z MS Excel), ktorá je interaktívne prepojená s ostatnými modulmi. Obchodné prípady, riadenie zákaziek, fakturácia, organizácia úloh, emailing... Spojenie všetkých nástrojov vám umožní postarať sa o vašich zákazníkov od prvého kontaktu, cez riešenie zákazky až po vystavenie finálnej faktúry. Zároveň vám o všetkých aktivitách poskytne prehľady.
História partnera
Vývoj tržieb
Čerešnička na torte je e-mailový systém, ktorý je veľkou konkurenčnou výhodou, pretože ho neponúka každý podnikateľský nástroj a spravidla ide o drahé riešenia, vytvorené na mieru. Jednoduchým spôsobom tu môžete rozposielať hromadné e-maily vašim obchodným partnerom. Modul počíta aj s viacerými kontaktnými osobami u jedného partnera a e-mail dokáže odoslať presne vo vami stanovenom čase. Takto možno zaobstarať pravidelný e-mailing s informáciami o novinkách a ponukách vašej firmy.
Segmentácia partnerov pre odoslanie hromadného emailu
Štatistika úspešnosti odoslaných emailov
Modul udalostí a úloh je prepojený s osobným Google kalendárom. Znamená to, že vami stanovené pracovné úlohy budete mať synchronizované aj s kalendárom vášho androidového smartfónu či tabletu. Prakticky teda nemožno nesplniť termín.
Spomeňme ešte štatistiku príjmov a výdavkov, ktorá vám umožní prehľadne sledovať finančnú efektivitu, a teda vlastne celkovú úspešnosť vašej spoločnosti.
PREČO FLOWII?
FLOWii sa presadzuje v konkurenčnom prostredí hlavne vďaka svojej komplexnosti so zachovaním jednoduchosti a intuitívnosti. Keďže z hľadiska technického vyhotovenia ide o on-line aplikáciu, budete mať svoje podnikanie poruke vždy, z akéhokoľvek zariadenia, ktoré sa dokáže pripojiť na internet.
Ak narazíte na problém, okrem on-line pomocníka, kde nájdete i tipy a triky, sa môžete obrátiť aj na e-mailovú či telefonickú podporu. Systém obsahuje veľké množstvo zaujímavých a užitočných funkcií na podnikanie v každom odvetví. My sme pre vás vybrali iba malý zlomok. Dosť bolo slov, teraz si vyskúšajte plnofunkčnú bezplatnú 60-dňovú verziu FLOWii na vlastnej koži! Bonus je, že ak vám stačí na vaše podnikanie iba modul fakturácie, môžete FLOWii používať zadarmo navždy.
Cenník služieb Flowii
>> Vyskúšaj teraz a získaj online konzultáciu v hodnote 43,20EUR zadarmo <<
pre beapp.sk pripravil ľuboslav Lacko - ITnews.sk