Clevork Profil

Efektivita práce je pojem, ktorý by množstvo podnikateľov chcelo reálne dosiahnuť, no väčšina nevie, ako na to. Clevork je systém, ktorý im v tomto úsilí pomáha veľmi podrobne. Automatizuje, sleduje, manažuje, umožňuje analýzy a prispieva tak v konečnom dôsledku k zvýšeniu zisku spoločnosti pomocou určenia a odstránenia slabých miest. Slabé miesto je v tomto prípade neefektívne využitie pracovného času.

>> Vyskúšajte si aplikáciu na 30 dní zdarma <<

 

PRACOVNÉ PROSTREDIE A NASTAVENIA

Clevork pracuje v graficky prepracovanom a atraktívnom prostredí mobilnej aplikácie (podporovaný je Android a iOS) alebo internetového prehliadača a webovej aplikácie. Od začiatku vás bude sprevádzať potrebnými nastaveniami a podrobne vysvetlí každý váš budúci krok. Čokoľvek nastavíte pri prvom spustení, budete môcť neskôr zmeniť, takže sa netreba obávať chyby.

Úvodná fáza umožňuje napríklad vytvoriť pracovné skupiny a oddelenia, pokiaľ ich vaša spoločnosť má, následne používateľské účty s pridelením príslušných práv a parametrov súvisiacich s pracovným časom a zaradením vo firemnej hierarchii. Rovnako podrobne možno vytvoriť a nastaviť aj účty vašich zákazníkov, nové projekty, činnosti atď. Pred reálnou prevádzkou je takisto užitočné nastaviť kódy pre odchody a príchody zamestnancov. V tomto smere dokáže Clevork spolupracovať aj s dochádzkovým terminálom a údaje sa dajú exportovať do systému personalistiky a miezd.

Rýchly panel

 

 

Ako sme už spomenuli, graficky je prostredie na vysokej úrovni a doslova lahodí oku. Keby vám nevyhovovalo farebné ladenie, jednoduchým nastavením môžete zvoliť jeden z troch decentných farebných profilov. Zachovaná je však aj praktická stránka a intuitívnosť ovládania. Časté používanie spríjemňuje napríklad Rýchly panel v ľavej časti obrazovky, ktorý dáva používateľovi možnosť definovať dlaždice s najpoužívanejšími aktivitami a transakciami. Tým sa výrazne skracuje čas potrebný na voľbu funkcií, ktoré používate najviac.

 

 

MOŽNOSTI

K spúšťaným aktivitám možno pridávať poznámky obsahujúce ľubovoľný text, ale aj číselné kódy a iné typy záznamov. Mobilné zariadenia, ktoré disponujú modulom GPS, sa dajú v spojení s Clevorkom použiť aj na zaznamenávanie príchodov a odchodov zamestnanca. Mobilná aplikácia dokáže ku každému záznamu automaticky prikladať informácie o svojej polohe v danom momente.

K pohodliu používania prispieva aj filozofia graficky znázornenej časovej línie udalostí a činností, vďaka ktorej má systém vysokú prehľadnosť a všetko, čo hľadáte, nájdete veľmi rýchlo. Funkcia reportov umožňuje zobraziť alebo exportovať prehľady o dochádzke do práce vo formáte tabuľky spracovateľnej pomocou MS Excel. O vytvorení reportu vás informuje nielen notifikačná ikona v hornej časti obrazovky, ale aj zvukový signál.

Pracovný výkaz

 

V menu nájdeme aj položku Výkaz hodín, ktorá umožní vytvárať jednoduché alebo zložitejšie pracovné výkazy, ktoré obsahujú záznamy o externom plnení úloh s priestorom na potvrdenie pravdivosti a správnosti údajov zákazníkom.

 

 

PREČO CLEVORK?

Systémy na zvýšenie efektivity práce nie sú natoľko početné ako iné druhy aplikácií, no bez ohľadu na to Clevork nastavuje latku súčasnej aj budúcej konkurencii vysoko hlavne vďaka skvelému dizajnérskemu spracovaniu, rýchlo reagujúcemu a intuitívnemu prostrediu a grafickému znázorňovaniu udalostí v tabuľkách a grafoch. Presadzuje sa aj vďaka univerzálne navrhnutým funkciám aplikácie, ktorá umožňuje prispôsobiť prácu systému presným požiadavkám vašej organizácie. Zvýšením efektivity sa ušetrí čas, a ako vieme, čas sú peniaze. Nie vždy však musí ísť iba o peniaze. Clevork môže podať pomocnú ruku aj lídrom pracovných tímov či neziskovým organizáciám, ktoré potrebujú zefektívniť svoje fungovanie a zvýšiť pracovnú výkonnosť.

 

>> Vyskúšajte si aplikáciu na 30 dní zdarma <<

 

 

pre beapp.sk pripravil Peter Vnuk - ITnews.sk

Zobraziť všetky recenzie